Click Me!!

Tuesday, April 21, 2009

あなたで狂気(私の心の単語)さん!!!!!!! =)

crazy on you (a word in my mind) MISS YOU !!!!!!! =)

21st april, a day that miss someone

special on me, a girl
always in my mind today...
=) she is my high school friend

日4月21日、私で特別な誰かを逃す女の子今日私の心常にで…
=)彼女は私の高等学校の友人である

dunno, why?? today always dream at her
when i slept sure, she will appear on my dream
=) maybe i really miss her so much

、なぜ知らないか。か。 私が本当に眠ったときに彼女の今日常に夢、
彼女は私の夢で
=)多分私実際にそんなに逃す彼女を現われる

Photobucket

really long time no see her
last is in bangsar, saw her
food court near by bangsar village

crazy on you
always in my mind

Photo:-

Photobucket

実際に長い時間は彼女の最後がbの村によって、近く見た彼女のファースト・
フード店街をどこかにあることを見ない
あなたで狂気私の心常にで

写真: -

Photobucket

this is the girl that today
always appear in my mind / dream
maybe really i miss her
l.o.l

これは今日女の子である私の心/夢で常に現われなさい多分実際に私が彼女を逃す
l.o.l

i know her in high school, since i form 3
i remember a day of holiday
she saw me at central market, she shout and called me
weii, weii then i saw her run run and called me
then i said ' ei why u here? she said ' she working here with my auntie'
oh ic, hehe so "yuen fun" arr

dream dream on you
maybe really miss you a lot
crazy on you
(a word in my dream)
wei wei


私は私が3つを形作るので、
高等学校の彼女を知っている私は休日の日を覚えている彼女は中央市場で私に会った、
彼女は叫び、
私を電話した魏、

魏そして私は彼女の操業が走るのを見、
私を電話したそれから私は'を言った;
ここのe-iなぜuか。
彼女は'を言った;
あなたの私の叔母さんの夢の夢をここに使用している彼女多分実際にたくさん逃しなさいあなたで狂気
(私の夢の単語)
魏魏

No comments: